doglets:

This shampoo was supposed to give my hair volume but I really can’t hear anything

(via hi)

splantamello:

flagget:

splantamello:

thiscorpsofbrothers:

fun game: pick a random common boy’s name to yell for during a scouts performance.

someone will be very confused after the show.

fun game: Just scream my name for every corps you see.

I will be very flattered.

fun game: Scream he went to Jared before every corps performance

fun game: listen as I kill someone in the lot post show for screaming this. 

heros-of-the-bluebox:

sluttyoliveoil:

cough

rough

though

through

why dont these words rhyme

but for some god forsaken reason pony and bologna do

(via splantamello)

generalbooty:

yeah so i slept with this dude last night and idk we were chatting a bit  during the sexy time and for some reason his birthday came up and i was like “wait 25th of september? DUDE me TOO, wtf thats such a coincidence” and he was like “really? we have the same birthday? are u fuckin with me?” and i just looked down at his penis literally inside my vagina and was like “well technically yeah” and he was like haha nice one and high fived me

(via ihavefifthworldproblems)

missingkitsune:

"There there, I’m sorry I scared you. *pats and kisses* you’re a good dog, good dog."

missingkitsune:

"There there, I’m sorry I scared you. *pats and kisses* you’re a good dog, good dog."

(via lilpipey)

imagine-dannydevito:

Imagine Danny DeVito delivering your first born. 

(via edgywhitepeople)

waeh-edsheeran:

edspants:

sex education
sex ed
sex ed sheeran

that escalated quickly

(via ed-kward)

madeupmonkeyshit:

Bae: wanna get something to eat?

Me: I’m broke shawd

Bae: it’s okay I got you

Me:

image

(via stopholdingontoair)

johncougar:

weirdvvolf:

papauera:

lofticri3s:

image

This was recorded by the Portsmouth Sinfonia in an experiment where all the members of the orchestra would swap instruments with each other and attempt to play them to the best of their ability.

favorite things about this

  • literally all the brass starts to get the hang of it and then the crescendos happen and everyone is like FUCK FUCK FUCK??? FUCK. JUST. BLOW RLY HARD.
  • the strings are lazy but also the same. like u can tell a lot of the ppl w/ the stringed instruments may already basically know how to play stringed instruments. like there’s definitely a section at the beginning where you hear a good portion going “oh yeah this is like. a smaller/bigger version of what i do.”
  • all you hear of any woodwinds is just “pffffttt??? pFFFTTTT???? PFFFFFTTTT I SAID PFFFFTTTT!!!!!” bc woodwinds are fucking HARD and you hear after like the first crescendo half of them just give up. they give up. they’re done. fuck this it tastes weird and my lips hurt.
  • that trumpet. that person is fucking TRYING man they fucking GOT this. they may not have figured out notes but they figured out LOUD and they GOT this.

I JUST DIED

(via stopholdingontoair)

2,626,141 plays

STORY TIME

splantamello:

eznekem:

Well you know how the Cadets had that part where they bent the orange poles?

WELLLL at DCI Atlanta, one girl’s pole broke, so she grabs the two pieces and she dance solos her ass all the way to the back sideline where her next piece of equipment was.

And that’s the most amazing recovery that I’ve ever seen.

I remember watching that and thinking “Is this actually part of the show? No way this is part of the show? But it’s so damn convincing”

Best recovery I have ever seen.

Believe in love. Believe in magic. Hell, believe in Santa Clause. Believe in others. Believe in yourself. Believe in your dreams. If you don't, who will?

view archive



the best of me

talk to me

Submit